Een eigen trui

In Singapore kocht ik twee boeken vol met breipatronen.
De meest interessante vind ik de simpele patronen met groot effect.
Zoals het truitje hieronder. Het model wordt gevormd door op de juiste plaatsen constant te meerderen en te minderen, maar zo eenvoudig dat je verder alleen rechtdoor breidt en niet op strategische plaatsen hoeft te minderen.
Het bloemetje op het truitje is weer een van mijn koralen.
Door dat patroon heb ik het handwerken weer ontdekt. Zo langzamerhand heb ik er zo'n twintig om uit te kiezen. Allemaal verschillende kleuren.

In Singapore I bought to books with knitting patterns.
I love those patterns that are simple but have a great impact. Like the sweater I made. You only have to increase and decrease at the same points every time and the shape just happens.
The little flower is one i made in lots of different colors. That is the pattern that made me start knitting again.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ouwe hyperbolen

Bea's magical rings

Tas van Zpagetti